GEFRITUURD ONTBIJTJE - Reisverslag uit Tampico, Mexico van Margo Smit - WaarBenJij.nu GEFRITUURD ONTBIJTJE - Reisverslag uit Tampico, Mexico van Margo Smit - WaarBenJij.nu

GEFRITUURD ONTBIJTJE

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Margo

24 Juni 2008 | Mexico, Tampico

Zondagochtend maakten we kennis met de ouders van Ricardo. Het zijn hele lieve mensen, erg zorgzaam. Het is wel heel erg jammer dat ze geen engels spreken. Dit maakt het communiceren lastig, maarja met onze handen en voeten redden we het wel.

Na de kennismaking trokken we er met de hele familie op uit om ergens een ontbijtje te scoren. Het was een leuk restaurant. Er werd live muziek gespeeld. Het ontbijt was in de vorm van een buffet.
Ricardo vertelde ons wat lekker was en hij schepte onze borden vol. Nou en scheppen kan die wel! Sjonge jonge wat zat ik halverwege al vol, maarja het is onbeleefd om het te laten staan. Dus ik maar eten en eten...
Er zaten best lekkere dingen tussen: gebakken ei met worst en de sinaasappelsap. Ook lagen er allemaal gefrituurde dingen op m´n bord, dat is wel ff wennen als ontbijtje! De pikant-contest heb ik, vind ik tenminste, redelijk doorstaan. Goeiemorgen he, dan ben je wel wakker!: ei in een oranje sausje. Het zag eruit als Babi Pangang ofzo. Nou serieus, de chinese pittigheid is hier NIKS bij!

s´Middags zijn we op het strand geweest. Echt, wat een heerlijk Bounty-Beach! Blauw water, fijn wit zand..
Alleen jammer dat er een complete zandstorm was. De korrels komen nu nog m´n oren uit rollen.

Omdat het op zondagavond niet gebruikelijk is nog iets te doen hebben we in een tentje gegeten (gepofte aardappel met kaas en soort van kebab, best lekker), en daarna een dvd gehuurd. Maarja, niet gekeken omdat de dvd-speler verdwenen was. Ja typisch Mexicaans. Ach, no spang, dan gaan we wel slapen.

• 24 Juni 2008 - 20:50

Tirza:

Zooooo die verhalen zien er goed uit...is toch niet normaal zo'n groot huis!
    word echt jaloers als k die verhalen lees zeg!
    Maareee pittige ontbijtjes lees ik wel..
    Beter ga je ook foto's uploaden! ben ontzettend benieuwd.
    Geniet ervan homieee

Groetjes uit het zonnige Nederland (ja vandaag scheen de zon)

AAAAAADIOS xx

• 25 Juni 2008 - 11:14

Priscilla:

Hey Go, wat een verhalen zeg....echt super dat jullie goed terecht zijn gekomen. En id...ik ben ook erg benieuwd naar de foto's.

xx