Monteverde - Rincon de la Vieja - Reisverslag uit Santa Anita, Mexico van Margo Smit - WaarBenJij.nu Monteverde - Rincon de la Vieja - Reisverslag uit Santa Anita, Mexico van Margo Smit - WaarBenJij.nu

Monteverde - Rincon de la Vieja

Blijf op de hoogte en volg Margo

01 Januari 1970 | Mexico, Santa Anita

Rincon de la Vieja

Vandaag hebben we een busrit van 6 uur achter de rug incl. 2 tussenstops. Tijdens de eerste tussenstop gingen we naar een koffietentje, maar het zat helemaal vol met Ara's in de bomen. Ik heb alleen maar naar boven staan kijken, de kop koffie heb ik overgeslagen (alhoewel de Costa Ricaanse koffie heerlijk is). Wat een mooie vogels zijn die Ara's in het wild. Ook liepen er hagedissen en eekhoorns in de rondte.

Na een flink deel van de dag onderweg te zijn geweest hebben we ingecheckt in de Buena Vista Lodge. Ik ben hier meteen een stuk gaan wandelen waarbij ik diverse wildlife heb mogen aanschouwen: apen, een toekan, gieren en andere vogelsoorten.

In mijn achtertuin vond een heel ander schouwspel plaats wat ik helaas heb gemist. Een groepje reisgenoten zag daar twee gordeldieren, waarop er nog een paar direct waren gaan kijken. Die zagen echter maar één gordeldier, maar deze werd gewurgd door een boaslang! Ik heb dit helaas gemist, maar ik houd mijn deur in ieder geval gesloten!

Hierna hebben we genoten van een schitterende zonsondergang waarbij er een partij wolken onze kant op waardoor we zelf in de wolken belandde: dit was prachtig!

Al met al is het tot nu toe een schitterende reis! Morgen ga ik wandelen in vulkanisch gebied en naar een vulkanische spa. De wekker zal weer om 6uur gaan, echter heb ik er hier minder moeite mee dan tijdens het werkende leven ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margo

Actief sinds 24 Mei 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 9900

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 04 Oktober 2014

Costa Rica & Panama

18 Augustus 2013 - 07 September 2013

Noord-Thailand

21 Juni 2008 - 23 Juli 2008

Summercourse Tampico

Landen bezocht: