Monteverde - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van Margo Smit - WaarBenJij.nu Monteverde - Reisverslag uit Santa Elena, Ecuador van Margo Smit - WaarBenJij.nu

Monteverde

Blijf op de hoogte en volg Margo

16 September 2014 | Ecuador, Santa Elena

Vandaag zijn we vanuit San José vertrokken naar Monteverde. Hierbij hebben we de switch gemaakt van cultuur naar natuur. Met mijn allerbeste Spaans betekent Monteverde "groene berg". Deze vertaling klopt precies. Flinke bergen en het is prachtig groen.
Eenmaal ingecheckt in het hotel (met twee kingsize bedden van 2x2m en een enorme badkamer!!) zijn we naar de flying bridges geweest. Hierbij hebben we een echte wandeling door de jungle gedaan en over bruggen gelopen van gemiddeld zo'n 28m hoogte en 75 tot 150m lang. Het enige wat je hoort is de stilte van de natuur aangevuld met vogelgeluiden en het gebrul van brulapen. De brulapen heb ik helaas niet mogen spotten, wel neusberen en kolibries. Wat een mooie vogeltjes zijn dat. Als ik nu vanaf mijn kingsize bed naar buiten kijk zie ik ze ook geregeld voorbij schieten.

Morgen breekt er weer op tijd een nieuwe dag aan, dan ga ik een canopy tour doen. Aan een tuigje als Tarzan de jungle door slingeren..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Santa Elena

Costa Rica & Panama

Rondreis dwars door de natuur en wildlife van een stukje Midden Amerika.

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2014

Dominicalse Surfchick

29 September 2014

Boquete

27 September 2014

Bocas del Toro

25 September 2014

Mañana mañana

23 September 2014

HoyHoy Caribbean
Margo

Actief sinds 24 Mei 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 9886

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 04 Oktober 2014

Costa Rica & Panama

18 Augustus 2013 - 07 September 2013

Noord-Thailand

21 Juni 2008 - 23 Juli 2008

Summercourse Tampico

Landen bezocht: